Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Η σελίδα που ζητήσατε δε βρέθηκε. Προσπαθήστε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας, ή χρησιμοποιήστε το μενού από πάνω για να εντοπίσετε την ανάρτηση.
Στην παραδοσιακή συστηματική θεολογία, ο όρος «εσχατολογία» χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να αναφερθεί στη διδασκαλία της Αγίας Γραφής που αφορά τη δεύτερη έλευση του Χριστού. Όταν όμως μιλούμε για την εσχατολογική προσέγγιση του aπ. Παύλου, πρέπει να επεκτείνουμε τον όρο ώστε να συμπεριλάβουμε πολύ περισσότερα από τη δεύτερη έλευση του Χριστού. Όπως, λοιπόν, θα δούμε, ο απ. Παύλος προσέγγισε ό,τι αφορούσε τον Χριστό, από την πρώτη έως και τη δεύτερη έλευσή Του με βάση την εσχατολογία. Ο απ. Παύλος εξέφρασε τη θεολογία του ως επί το πλείστον στα πλαίσια της ποιμαντικής του διακονίας. Δεν επικεντρώθηκε σε μια αφηρημένη θεολογία, αλλά σε συγκεκριμένη ανθρώπινη εμπειρία. Ακόμα και η εσχατολογία του δεν στηριζόταν σε αφηρημένες ιδέες. Αντίθετα, πίστευε ότι οι πολλές δυσκολίες που αντιμετώπιζε η εκκλησία προέρχονταν από την ένταση μιας χριστιανικής ζωής ανάμεσα στην παρούσα εποχή και τη μελλοντική. Έτσι, στις Επιστολές του ο Παύλος εξηγεί τι έκανε ο Θεός για τους πιστούς, στέλνοντας τον Χριστό στη γη και επίσης διδάσκει τους Χριστιανούς πώς θα πρέπει να ζουν περιμένοντας τη δεύτερη έλευση του Χριστού. ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ: Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
Σίγουρα οι περισσότεροι πιστοί είναι εξοικειωμένοι με τον Παύλο και τις επιστολές του. Ακούμε πολλά κηρύγματα βασισμένα στις επιστολές του και συχνά εστιάζουμε σε αυτές στις βιβλικές μας μελέτες. Με άλλα λόγια, ο Παύλος μάς δίνει την αίσθηση ότι έχουμε να κάνουμε με ένα οικείο πρόσωπο. Πολλοί Χριστιανοί όμως που μελετούν σε βάθος τη ζωή και τη θεολογία του, νοιώθουν μεγάλη έκπληξη μ’ αυτά που ανακαλύπτουν. Θα μελετήσουμε τρία κυρίως θέματα: Η σελίδα που ζητήσατε δε βρέθηκε. Προσπαθήστε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας, ή χρησιμοποιήστε το μενού από πάνω για να εντοπίσετε την ανάρτηση.ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Οι περισσότεροι από τους πρώτους Χριστιανούς ήταν Ιουδαίοι που είχαν ανατραφεί με τα θρησκευτικά έθιμα και τους νόμους του Ιουδαϊσμού. Όταν όμως άρχισαν να ακολουθούν τον Χριστό, η σχέση τους με τον Θεό άλλαξε. Έφθασαν σ’ ένα υψηλότερο επίπεδο πνευματικής ανάπτυξης, γιατί είχαν τώρα μια πληρέστερη αποκάλυψη του Θεού εν Χριστώ. Μετά όμως από λίγο, κάποιοι απ’ αυτούς ένοιωθαν ότι τους λείπουν οι παλιές ιουδαϊκές τους συνήθειες και άρχισαν να αναμειγνύουν τη χριστιανική τους πίστη με ξεπερασμένα στοιχεία της κληρονομιάς τους και να επιμένουν ότι και οι άλλοι θα έπρεπε να κάνουν το ίδιο. Η μελέτη μας για τον Παύλο και τους Γαλάτες θα χωριστεί σε τρία μέρη. Η σελίδα που ζητήσατε δε βρέθηκε. Προσπαθήστε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας, ή χρησιμοποιήστε το μενού από πάνω για να εντοπίσετε την ανάρτηση.ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Σ’ αυτήν τη διάλεξη, θα δούμε πώς κάποιοι Χριστιανοί στην εκκλησία της Θεσσαλονίκης είχαν δημιουργήσει προβλήματα, γιατί πίστευαν ότι η επιστροφή του Χριστού επρόκειτο να λάβει χώρα άμεσα. Θα δούμε, επίσης, με ποιον τρόπο αντέδρασε ο Παύλος σ’ αυτήν την πλάνη. Η μελέτη μας αυτή θα χωριστεί σε τρία μέρη: Η σελίδα που ζητήσατε δε βρέθηκε. Προσπαθήστε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας, ή χρησιμοποιήστε το μενού από πάνω για να εντοπίσετε την ανάρτηση.ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Πολλοί πιστοί στην Κόρινθο πίστευαν ότι ήταν νικητές, πριν ακόμα ολοκληρωθεί ο αγώνας της χριστιανικής τους ζωής. Έβλεπαν την υλική ευημερία που απολάμβαναν, καθώς και τα ιδιαίτερα πνευματικά τους χαρίσματα και ξεγελούσαν τον εαυτό τους πιστεύοντας ότι ο Κύριος τους είχε κάνει ανώτερους απ’ όλους τους άλλους. Πίστευαν ότι ο Θεός τους είχε ευλογήσει πολύ περισσότερο από άλλους Χριστιανούς που είχαν λιγότερα αγαθά και όχι τόσο σημαντικά πνευματικά χαρίσματα. Αν και στην εκκλησία της Κορίνθου υπήρχαν συγκεκριμένα προβλήματα που ο Παύλος έπρεπε να αντιμετωπίσει, σ’ αυτές τις επιστολές επικεντρώνει περισσότερο την προσοχή του στην κύρια πηγή των προβλημάτων τους, δηλαδή, στην ψευδή πεποίθησή τους ότι κάποιοι απ’ αυτούς είχαν ήδη διασχίσει τη γραμμή του τέρματος της χριστιανικής ζωής, ενώ στην πραγματικότητα ο αγώνας ακόμα συνεχιζόταν. Η μελέτη μας για τον Παύλο και τους Κορίνθιους διαιρείται σε τρία μέρη: Η σελίδα που ζητήσατε δε βρέθηκε. Προσπαθήστε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας, ή χρησιμοποιήστε το μενού από πάνω για να εντοπίσετε την ανάρτηση.ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα